jalan segak penuh bergaya.






Facebooktwitter

ALLAH'S SERVANT . PGSTA0812 . DONA . #TEAMKHEMAH . AN INTERIOR DESIGNER-TO-BE

Wednesday, January 23, 2013

ABANG KYO.

Abang Kyo, bukanlah abang aku, pakwe aku, ataupun mamat yang ada pertalian darah dengan aku mahupun adik-beradik susuan. But, HE'S MY MAN! *kepada abang kyo, jgn salah sangka. Why i said he's my man? sebab he's not a woman. *ok, tak lawak pun. I don't know where i started knew him. Maybe somewhere at other's blog or YouTube channel, perhaps. Yeah, but his first video i watched was "Girl I Like" parody. The singer is Kraft. *sebenarnya tak kenal pun. Even terdapat banyak failure lips sync, benda yang terngiang dekat benak fikiran aku ni..


"Eh, hensem jugak mamat ber-shirt hitam biru nie."


Ok, bukan soal jatuh cinta ke apa. Soalnya, takde soal. *tak lawak. So, i kept watching his videos. Actually, their videos. I don't know why. Even sometimes ada video yang tak menyampaikan mesej apa2, sekadar parody, aku suka. The most part aku suka bila intro.


"KYOOOOOOOOOOOOOO PROPAGANDA AH AH AH AH AH"


Sampai kat rumah nie pun aku asyik tersebut-sebut tagline diorang. Ish ish ish. Tapi part belakang aku tak sebut la. Takut penghuni2 kat rumah nie salah tafsir. *ok, cukup. But, till now, i wonder who's the guy that says the tagline. Wonder wonder wonder. Sampai satu2 ahli dya aku try and error suara. Tapi, tak dapat2. So, siapa yang tahu, bagitahu saya please? dan aku syak bukan ACUT. Ok, sorry Acut. 






Haaaa, this is Abang Kyo. If i'm not mistaken, part nie time dorang nak buat tarian Hakka, tapi pak guard tak bagi, So, diorang mintak permission En. ???. Aku pun tak ingat. Last2, dapat jugak. Dialog paling fresh kat kepala aku pasal video nie,


"I LOVE YOU PAK GUARD."


Nak tunjuk 'protes' secara kecil-kecilan. Abang Kyo and the gang sempoi je bile buat apa2. Serang manusia kat dalam patung besar. Naik atas pentas sambil lompat2 dekat show ???. tak tahu. Main gendang menggunakan spoons and forks kat restoran sebab protes air lambat sampai. Buat video parody jam 3 pagi. Mempertahankan MySpace. Usha2 pakcik Kiri Kanan. Menggunakan berus gigi sebagai seni. What else ekk? Banyak lagi kot. Tak ingat. Oh yaaa, Abang Kyo ikut show Sasuke Malaysia. Bina badan. Makin well-knit aku tengok. 




                               




Part nie kena ambik time parody 'Girl I Like'. Bagi sesiapa yang tidak tahu, Kat sebelah Abang Kyo tu la Acut. Most videos mesti ada Acut. co-founder jugak kot. I almost forgot, real name Abang Kyo nie Nabil Ifwat, budak Art Design tak silap. UiTM Lendu. *jgn ckp pasal kes rasuk and pukau tu. Aku gelabah. But, dia dah graduate diploma kot. and the most, DIA ORANG UTARA. Aihh, abeh2. Orang utara dah mempelopori channel2 di YouTube. Anwar Hadi, Mat Luthfi, V-loggers yang thumbs up laaa! So, Abang Kyo, teruskan pemprotesan anda yang baik. Saya suka :)








No comments:

Post a Comment